Facebook Whatsapp Youtube

רוח בכפר Chateau

רוח בכפר Chateau, מקבוצת "רוח בכפר", הוא מרכז גמילה ייחודי המתמחה בטיפול ושיקום ממגוון סוגי התמכרויות: סמים, אלכוהול, תרופות, אופיאטים, הימורים ועוד.

"Chateau" מתאפיין באווירה אינטימית וביתית, צוות מקצועי ,מנוסה ,סבלני וטיפולים רב תחומיים.

תהליך הגמילה מתקיים בוילה שקטה ומפוארת עם מתקנים העומדים לרשות המטופלים כגון : בריכה, ג׳קוזי, סאונה , חדר כושר , חדר קולנוע, שולחן ביליארד ,טניס שולחן ועוד..

המרכז כולל מספר מרכיבים טיפוליים : 
טיפול פרטני ,קבוצתי ורפואי המתבצע על בסיס אבחון מקצועי אינדיבידואלי של המומחים להתמכרויות, ומשלב בתוכו שיטות מקצועיות לצד שיטות הוליסטיות כגון: גישה פסיכודנאמית, סי בי טי , די בי טי , הידרותרפיה , 12 הצעדים, פסיכודרמה ,יוגה, פילאטיס ,ספורט ועוד..

במהלך התהליך ניתנים למטופלים כלים ומיומנויות שיאפשרו להם לשקם את חייהם ולנהל חיים נורמטיביים.

הגמילה והשיקום מתבצעים במהלך שהייה מלאה של המטופלים לטווח קצר או ארוך, על מנת שיוכלו לקבל את כל התמיכה, ההדרכה והליווי של הצוות המיומן שנמצא במקום 24/7 – צוות שמורכב מאנשי מקצוע הטובים בתחום לצד מכורים נקיים ותיקים שחוו את אותו תהליך בעצמם ולכן מבינים בצורה הטובה ביותר את מה שעובר על המטופלים.

בנוסף הלווי כולל בתוכו ליווי צמוד של המשפחה אשר נמצאת במצוקה גם היא ולעיתים אף יותר מהמכור עצמו .

בוגרי "Chateau" יוצאים מן הווילה בסיום התהליך כשהם נקיים, מועצמים ומוכנים להתחיל את חייהם מחדש הן בחיק משפחתם והן בשוק העבודה. רובם גם שומרים איתנו על קשר, ואנחנו מהווים עבורם בית אמיתי, מקום לחיזוק ותמיכה, בכל זמן שירצו.

קידום אתרים בגוגל