Facebook Whatsapp Youtube

מתאימים לכם תוכנית ייחודית

אז קיבלת את ההחלטה החשובה בחייך ובחרת לחפש אחר עזרה מקצועית על מנת לקטוע את המעגל שהגדיר את חייך לאחרונה. מזל טוב, ביצעת את הצעד החשוב ביותר בתהליך ההחלמה שלך, ומכאן כל מה שנותר לעשות הוא רק להמשיך ולדבוק בהחלטה הזו. כעת, יהיה עליך לבחור תוכנית גמילה שתענה על צרכיך ונסיבותיך האישיות. כיום יותר מאי פעם, ישנם אינספור מרכזי גמילה במרכז המציעים שלל טיפולים וגישות שיקומיות, כמו מרכז "רוח בכפר", המציע תוכנית ייחודית המותאמת באופן אישי לכל מטופל ומטופל. לא פעם, הבחירה עשויה להיות מבלבלת, וכדי לסייע לך בתהליך קבלת ההחלטות, אלו כמה היבטים שכדאי לבחון בבחירת מרכז הגמילה.

מרכזי גמילה במרכז שונים יתמחו במקרים שונים

חשוב שנברר האם מרכזי גמילה במרכז אותם אנו בוחנים מספקים מגוון רחב של שיטות טיפול יעילות- תוכניות גמילה המציעות רק סוג אחד או שניים של טיפולים, ככל הנראה לא יוכלו להתאים את הטיפול לצרכים הספציפיים שלך. לעומת זאת, תוכנית המציעה מגוון רחב של טיפולים מבוססי ראיות-טיפוליים שהוכחו כיעילים בפועל ובמחקרים מדעיים, ככל הנראה תוכל לענות על הצרכים המשתנים שלך ככל שתמשיך להתקרב להחלמה. חשוב שנשאל את עצמנו מהם האתגרים הספציפיים שלנו- עבור חלקנו טראומה בעברנו עשויה להקשות מאוד על מסגרת אשפוז, למשל, או במקרים אחרים קיימת תחלואה כפולה. בעוד שישנם מרכזים שיתמחו בגמילה מסמים, אחרים ישימו דגש יותר על התמכרות לאלכוהול, להימורים או למין. תוכנית שיקומית היא לעולם לא מידה אחת המותאמת לכולם, ולכן חשוב שנשאל את הצוות הרבה שאלות ונעמוד על תחום המומחיות שלהם. האם יש להם את הכלים להתמודד עם הצרכים המיוחדים שלנו? עד כמה היקף התמיכה שמוצע לנו מותאם לדרישות שלנו? מדובר בהיבטים לא מבוטלים שחייבים לקחת בחשבון להחלמה יעילה.

מה הם תנאי המחיה במקום?

חשוב שלא נזלזל בהיבט הזה, אחרי הכול אנו צפויים להעביר תקופה ארוכה במרכז הגמילה. אם לא יהיה לנו נעים שם, יהיה לנו קשה מאוד להתמיד בתהליך הגורלי הזה. זוהי הסיבה שהקמנו מלכתחילה את "רוח בכפר" – מתוך חזון לבנות עבור המטופל את הסביבה האידיאלית לריפוי. בלב השקט והטבע, יעמדו לרשותך טיפולים רבים ומגוונים ותמיכה רגשית הנובעת מכוחה האדיר של הקבוצה ומסירותו של הצוות הטיפולי.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל