Facebook Whatsapp Youtube

על התמכרות להימורים ותהליך הריפוי

אולי לפני הכל, ננסה להסביר מדוע בכלל בני אדם רבים כל כך מפתחים התמכרות להימורים והגרלות, מסוגים שונים. זה יכול להיות מי שמכור לגירוד כרטיסי חישגד וזה יכול להיות מי שפוקד בתי הימורים בלתי חוקיים פעם או פעמיים בשבוע. במקרים חמורים, אפילו כל יום. אנחנו רוצים לחזור לשלב מוקדם בהתפתחות שלנו, בני האדם. האדם הקדמון לא יכול היה לדעת מה יתרחש בעוד כמה רגעים, איתני הטבע היו בלתי צפויים כמו גם בעלי החיים. קול צעדים מחוץ למערה, יכול היה להעלות את הדופק, להוביל לתחושה של אימה ופחד. כאשר האדם הקדמון הבין כי מדובר על חיה בלתי מזיקה או אפילו בן שבט אשר הלך להביא פירות לארוחת הערב, תחושת ההקלה הייתה עצומה. אנחנו, אמנם לא חיים בעולם של האדם הקדמון, אבל אנחנו תמיד ננסה לחזור לתחושת המתח וההקלה המגיעה לאחר מכן. המטרה של גמילה מהימורים במקום סגור, היא לאפשר למטופל להיגמל מהניסיון להאמין כי בפעם הבאה התוצאה של הפעולות שלו תהיה אחרת.

מה מייחד התמכרות להימורים

בכל התמכרות, יש ניסיון של המכור, למצוא מזור לכאביו ולריגשותיו, על ידי צריכה של חומר ממכר או ביצוע פעולה מסוימת. מה שהופך התמכרות להימורים למסוכנת במיוחד זו העובדה כי בראש ובראשונה, מדובר על התמכרות מסוכנת. הרי היא מובילה לאובדן של לא מעט כסף ולהשלכות מרחיקות לכת. בנוסף, הרי שהתמכרות להימורים היא לא התמכרות לחומר עצמו, אלא לחוויה כולה. למפגש של המהמר עם מהמרים נוספים, לתקווה כי הפעם הרולטה תצביע על המספר הנכון. בדיוק בגלל זה גמילה מהימורים במקום סגור זה הדבר הנכון לעשות, בגלל זה לא כדאי לעבור את התהליך בבית. משום שאנחנו רוצים לנתק את המטופל מהרעש הסביבתי ולהקנות לו כלים שיאפשרו לו לשקם את חייו, לאחר הטיפול במרכז הגמילה.

משתמשים בכל ארגז הכלים בשביל להצליח בתהליך

כאשר אנחנו מדברים על גמילה מהימורים במקום סגור, זה עלול להישמע מאיים, אבל אנחנו, 'רוח כפר', רוצים לספר לכם כי מדובר על מרכז הבראה, בו מתגוררים מכורים נוספים, המבקשים לחיות חיים טובים יותר. אנחנו נשתמש בכל ארגז הכלים המקצועי שלנו, כדי להפוך את החיים של המטופלים שלנו טובים יותר. ממתינים לכם ממש עכשיו.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל