Facebook Whatsapp Youtube

איך נראה מרכז גמילה ומה עושים שם

הרגע הקשה ביותר בתהליך ההחלמה, הוא להבין שיש בעיה וכי הגיע הזמן להתמודד איתה. אנחנו רואים לא פעם, איך מטופלים בתחילת הדרך, לא מאמינים כי יש להם את הכוחות להפוך את החיים שלהם הרבה יותר טובים, חיים מלאים ומאושרים באמת. יש מי שמתארים לעצמם מרכזי גמילה מסמים כמו בית חולים לא אסתטי, מלא ברופאים עם חלוקים לבנים ומזרקים בידיים. אבל האמת היא כי המציאות רחוקה מאוד מהתיאור הזה. כאן, במרכז הגמילה 'רוח בכפר', תמצאו אנשי מקצוע מדהימים, קבוצה המורכבת ממטופלים נוספים ובעיקר, מרחב נעים, לא שיפוטי ומכיל, המאפשר לכל אחד לעבור את הדרך שלו. אם אתם חוששים כי מי מהקרובים שלכם צריך עזרה או אם אתם מחליטים לקחת את החיים שלכם בידיים, הרי שעכשיו זה הזמן לצאת לדרך.

אנחנו מאמינים בטיפול הוליסטי של גוף ונפש

שינוי לא מתרחש ברגע. בסופו של דבר, התמכרות, היא התפתחות של דחף בלתי נשלט, התניה של המכור, בחומר או פעולה, מתוך ניסיון להרגיש יותר טוב. בדרך כלל, האובייקט אליו המכור מפתח את אותה התלות, לא משפר את המצב, אלא ההיפך, מה שמוביל אותו לעשות שוב את אותו הדבר, מתוך ניסיון להרגיש יותר טוב וחוזר חלילה. בדרך כלל, התמכרות פוגעת לא רק בנפש, אלא גם בגוף ולהיפך. מרכזי גמילה מסמים נועדו בראש ובראשונה להפריד את המטופל מהמחומר הממכר, למנוע ממנו את הגישה לחומר באופן הרמטי. לאחר מכן, באמצעות סדרה של טיפולים, המתמקדים בשיקום הגוף והנפש, אנחנו מעניקים כלים חדשים למטופל, כדי שיצליח לברוא מציאות חיים חדשה.

יש לכל אחד את הכוח להשתנות

כאמור, התהליך אותו עוברים בתוך מרכזי גמילה מסמים הוא לא תהליך פשוט, אבל הוא הכרחי. כל בני האדם ראויים לאושר, ראויים לחיות חיים טובים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט כי הגיע הזמן לעבור שינוי. אנחנו כאן כדי לאבחן ולהבין מה הבעיה, לא פעם, בייחוד התמכרות לסמים, מאותת לנו כי יש עוד קשיים נסתרים, עימם נידרש להתמודד כדי להביא להחלמה מלאה. אל תהססו, עכשיו זה הזמן להפוך את החושך לאור.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל