Facebook Whatsapp Youtube

התפקיד של מרכז הגמילה ביצירה של מציאות חדשה

בני האדם הם מוגבלים לכאן ועכשיו. אף אחד מאיתנו לא נולד עם היכולת לראות את העתיד ולא פעם, אנחנו נוטים לחשוב כי האמת היא מה שאנחנו רואים סביבנו בלבד, מציאות שאין בילתה. אבל מי שמאמין ביכולת של בני האדם להשתנות יודע כי מכל משבר, אפשר לצמוח. התמכרות היא לא חוויה נעימה, גם אם המכור מספר לעצמו סיפורים, כאילו הוא יכול להיגמל מתי שרק ירצה, הרי שלא פעם, בבסיס של המחלה, אנחנו יכולים לזהות אירועים לא פשוטים מהעבר, תחושות קשות ורגשות איתן קשה להתמודד. בתוך מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, אנחנו מאפשרים למטופלים שלנו להאמין בכך שיש מציאות אחרת. אנחנו, 'רוח כפר', מעניקים למטופלים שלנו כלים, אשר יאפשרו להם להתמודד עם הקשיים היום ולפתח את הכלים שיתנו להם את הדרך לשקם את חייהם מחדש, בתוך הקהילה.

איך אנחנו עובדים עם המטופלים

אנחנו עובדים בתחום לא מעט שנים ולא פעם, אנחנו שומעים על האסוסיאציות של מטופלים ובני המשפחה לצירוף המילים: מרכז גמילה מסמים ואלכוהול. יש מי שמדמיינים כי מדובר על 'בית חולים למשוגעים', מקום לא נקי ולא נעים, מרכז בו רק פוגעים במטופלים. אבל אנחנו רוצים לספר לכם כי המציאות היא ההיפך הגמור. המרכז הוא מתחם שקט, לא שיפוטי, בו מתגוררים מטופלים נוספים ובתוכו עובדים אנשי מקצוע, המלווים את הקבוצה לאורך כל שעות היממה. אנחנו נמצאים שם כדי לתת מענה לכל אחד ואחת, מהבוקר ועד הערב. העבודה שלנו מבוססת על תכנית 12 הצעדים ומשלבת טיפולים פרטניים וקבוצתיים. אנחנו נשתמש בכל הכלים המקצועיים שלנו, על מנת שנוכל לשפר את מציאות החיים של המטופלים במרכז שלנו.

האמונה בטוב יכולה לנצח

הרגע הקשה ביותר הוא להבין כי הגיע הזמן לבקש עזרה. להכיר בכך שיש בעיה ושצריך לפתור אותה מהשורש. אחר כך, עם הכניסה לתהליך הטיפולי, הכל הופך הרבה יותר קל. אנחנו יכולים להעיד, ממקור ראשון, כי מרכז גמילה מסמים ואלכוהול הוא מקום בו מתרחשים ניסים של ממש, בכל יום מחדש. אנחנו מאמינים בכם וממתינים לכם עוד היום.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל