Facebook Whatsapp Youtube

למי פונים עם יש חשש להתמכרות

מצוקה יכולה לא פעם לעורר בנו תחושה, כאילו אנחנו מאוד לבד במצוקה שלנו. למרות שבהחלט אפשר להבין את התחושות הללו, הרי שחשוב לזכור כי אתם לעולם לא לבד. בין אם אתם קרובים של מי שמפתח התמכרות ובין אם אתם בעצמכם, מעוניינים להרגיש טוב יותר, הרי שיש לכם תמיד למי לפנות לקבל עזרה. מרכז גמילה כפר סבא, המרכז של 'רוח כפר', עוסק במתן טיפול הוליסטי לסובלים מהתמכרויות. אנחנו עובדים במסגרת המרכז, מתוך ניסיון ליצור הרגלים חדשים ודפוסי התנהגות, אשר ישפרו את אופי התגובה של המטופלים. אנחנו מאמינים כי לכל אחד יש את היכולת לשנות את מציאות חייו. כל מה שהוא צריך זה שיהיה שם מי שיאמין כי הדבר אפשרי.

מה חשוב לדעת בנוגע לתהליך ההחלמה

תהליך ההחלמה דורש מאיתנו לעשות כמה פעולות הכרחיות:

  1. לבודד את המטופל מהסביבה המקורית ולתת לו טיפול אישי, המתאים למצבו: אנחנו חייבים קודם כל להבין מה הבעיה, לתת לה שם ולהכין תכנית טיפול. אנחנו לא ממליצים לעבור תהליך גמילה לבד, שלא במסגרת מרכז גמילה כפר סבא, בייחוד משום שרק מעבר לסביבה חדשה, תעלה את הסיכויים להחלמה מלאה. בתוך המתחם אנחנו מעניקים טיפול פרטני וקבוצתי, כאמור, בהתאם לצרכים של המטופל עצמו.
  2. ללוות את בני המשפחה והקרובים: בין אם מדובר על בת הזוג ובין אם מדובר על ההורים, הרי שאנחנו חייבים לתת להם כלים, אשר ישמשו אותם, שעה שהמטופל או המטופלת יתחילו בחיים חדשים בתוך הקהילה.

עכשיו זה הזמן לבקש עזרה

אין רגע קשה יותר מהרגע בו אנחנו מבינים כי יש בעיה אמיתית הדורשת טיפול. אבל כבר ברגע השני, הכל הופך הרבה יותר פשוט. אנחנו נשמח להושיט לכם יד כדי לעזור בכל מה שידרש מאיתנו. אנחנו ממתינים לכם עכשיו במתחם של 'רוח כפר', מרכז גמילה כפר סבא. מלווים באנשי צוות מצויינים והרבה מאוד ניסיון. אנחנו נהיה שם עבורכם, ברגעים הקשים והמאתגרים של הטיפול, עד שננצח, עד שתחלימו החלמה מלאה. אנחנו כבר ממתינים לכם כאן.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל