Facebook Whatsapp Youtube

למה חשוב לעבור תהליך גמילה בליווי מקצועי

לא מעט מכורים, מספרים לעצמם בהתחלה כי מדובר על אפיזודה חולפת, כאילו הם יכולים להפסיק בצריכה של חומרים ממכרים, אם רק ירצו בכך. אבל המציאות היא קצת יותר מורכבת. אנחנו צריכים להגיד את האמת, לא כל צריכה של סמים קלים היא התמכרות ולא כל אחד מפתח התמכרות. אנחנו מדברים על תופעה שיש לה גם גורמים סביבתיים וגם, ככל הנראה, גורמים גנטיים. יש מי שיש להם סיכויים גבוהים יותר לפתח התמכרות מאחרים. אבל זה לא הדיון שלנו כעת, אלא, אנחנו רוצים להסביר למה פניה לעזרה, ליווי של מכון גמילה מקנאביס הוא המקום הנכון לעבור בו שינוי אמיתי.

ראשית, חשוב להבין כי התמכרות היא לא משהו שאפשר לשלוט בו

ההבדל בין העדפה אישית ובין התמכרות, היא העובדה כי אנחנו מדברים על התניה, על דחף בלתי נשלט, שמקורו ברעיון של המטופל כי צריכה של קנאביס תעזור לו להרגיש טוב יותר. אבל, עם התפוגגות השפעת החומר הממכר, התחושות הרעות חוזרות, כך המכור חוזר לצרוך את אותו החומר וחוזר חלילה. אנחנו יכולים להבין כי הגיע הזמן לפנות לסיוע של מכון גמילה מקנאביס, אם אנחנו רואים ירידה באיכות החיים של המכו. אם הוא מוציא הרבה כסף על צריכה של עוד ועוד חומר, אם יחסיו עם הקרובים אליו נפגעו, אם יש ירידה בתפקוד בעבודה.

המטרה שלנו בעבודה בתוך המרכז, היא מצד אחד למנוע מהמכור גישה לחומרים הממכרים. מהצד השני, אנחנו רוצים להעביר את המטופל לסביבה חדשה כדי להאיץ תהליך של שינוי אמיתי. כזה שיאפשר הקניה של כלים חדשים להתמודדות עם סיטואציות, לפיתוח יכולות שיאפשרו לו להתמודד עם האתגרים בצורה אחרת, טובה יותר.

לפנות בזמן כדי להציל חיים

מה שחשוב הוא לקבל סיוע בזמן. משום שלא פעם, קשה להבחין בכך שיש בעיה, הרי שאנחנו לעולם נמצאים בסיטואציה מורכבת ולכן, אנחנו צריכים להבין מהר מאוד עם מה אנחנו מתמודדים ולעשות את הצעדים הדרושים כדי להביא לתוצאות. אם אתם מחפשים מכון גמילה מקנאביס ואם אתם צריכים עזרה, אנחנו כאן תמיד.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל