Facebook Whatsapp Youtube

מה הגורמים להפרעות אכילה ואיך אפשר להתמודד עם התופעה

בכל התפרצות של מחלה בנפש או גילוי התמכרות אצל אדם קרוב, יש טלטלה. מחלה בנפש היא אמנם מחלה אותה לא רואים בהיכרח, אבל היא עלולה להיות מסוכנת לא פחות מכל מחלה אחרת. נתחיל בכך שהתופעה של הפרעות אכילה היא לא יוצאת דופן ואנחנו רואים עליה בשכיחות של המחלה בקרב בני נוער ואנשים מבוגרים גם יחד. במאמר הבא ננסה לדבר בקצרה על התופעה, על הפעולות אותן ניתן לנקוט כדי להתגבר על המחלה ולמה אף פעם לא כדאי לעבור את המסע הזה בלי עזרה מקצועית.

מתי אפשר להגיד כי מדובר על הפרעת אכילה ממש

בין בני האדם יש הבדלים שונים. יש מי שאוהבים לאכול יותר או פחות, יש מי שמעדיפים לעשות כך או אחרת. אבל לא תמיד ההעדפה האישית תקבל הגדרה של מחלה. הפרעות אכילה של ממש, הופכות כאלו, כאשר אנחנו רואים איך הסימפטומים של המחלה מעוורים את העיניים של המטופל או המטופלת. אנחנו נראה ניסיונות להסתיר את המצב מהקרובים, נראה ירידה דרמטית במשקל ובעיקר, נראה ירידה באיכות החיים של המטופלת או המטופל. לא תמיד אפשר לזהות את הסימפטומים מיד, אבל ברגע בו עולה בכם ספק, זה הזמן לבקש עזרה.

אם אתם שואלים את עצמכם מה הגורמים להתפרצות המחלה, אנחנו רוצים להגיד כי אין אף פעם גורם יחיד. בדרך כלל מדובר על שילוב, של מבנה נפשי והשפעה סביבתית. חשוב לנו להדגיש כי אף אחד לא אשם במצב וכי התפקיד שלנו כעת הוא להביא להחלמה ולא לעודד רגשות מסוג זה. הם חסרי טעם ולא מובילים לשום מקום.

אנחנו כאן כדי ללכת איתכם ביחד

קבוצת 'רוח בכפר', עובדת עם מטופלים ומטופלות מכל קשת החברה הישראלית. אנחנו עובדים בשיטת 12 הצעדים, מלווים את המטופלים שלנו במפגשים פרטניים ובקבוצה, כדי להצליח ולמצוא את הנוסחה המדויקת, זו שתביא מזור לנפש. בין היתר, אנחנו עושים מאמצים אדירים, כדי ללוות את בני המשפחה והקרובים, עד להשלמת הטיפול והשיקום בתוך הקהילה. לפרטים, אנחנו זמינים ממש עכשיו.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל