Facebook Whatsapp Youtube

מטרת הטיפול גמילה מהימורים

לא מעט אנשים פונים למשחקי הימורים שונים, בין אם מדובר בלוטו, ווינר, פוקר, חישגד ועוד מגוון משחקים שונים שניתן להשיג בארץ ובעולם. כל משחקים הללו הפכו עם השנים למלכודת דבש – על פניו ניתן להרוויח מהם הרבה כסף, אך ככל שהזמן עובר ישנה הבנה שהכסף רק הולך ונעלם. ולמרות זאת, הפנטזיה נשארת והרצון להרוויח את הכסף עודנו קיים. אך זה לא קורה וכך אתם למעשה נשאבים לתוך מערבולת של הימורים שגורמת לכם רק לנזק. ההתנהגות הזו והתופעה, היא מוכרת וניתן להגדיר אותה כהתמכרות. מכיוון שאתם לא מסוגלים להפסיק, מכל סיבה שלא תהיה, כנראה שפיתחתם תלות מסוימת בהימורים. כדי שתוכלו להיפטר מהתלות ולבחור בעצמכם מתי אתם רוצים להמר ומתי לא, כדאי לפנות למכון גמילה מהימורים וללמוד כלים איך לעשות זאת נכון. מרכז הגמילה "רוח בכפר" נחשב למכון מקצועי, איכותי ובעל ניסיון רב במתן טיפולים לאנשים שהתמכרו להימורים בשלב מסוים בחיים והתקשו להפסיק. יחד עם המטפלים השונים, הם מצליחים לבנות עבורכם תכנית טיפול ייחודית ולצאת יחס למסע של גמילה טוב ובריא.

מטרת הטיפול גמילה מהימורים

כל הפעמים שהימרתם והפסדתם את הכסף, חשבתם לעצמכם "בפעם הבאה אני אצליח" וזה לא קורה. וכך חוזר הניגון והכסף הולך ונעלם לכם מהכיס לחלוטין. מכון גמילה מהימורים מציע לכם תכנית טיפולים מותאמת אישית עבורכם, שתוכל לסייע לכם גם ללמוד איך לנהל את הכספים שלכם ולחזור לאיזון כלכלי. בנוסף, גם לדעת להבדיל בין התחביבים שלכם למצבים בהם אתם מתמכרים להתנהגויות שהן לא טובות עבורכם – כמו הימורים. המטפלים שעובדים במכוני הגמילה דואגים להציג לכם את התמונה במלואה, את מה שההתמכרות עושה לכם ומה למעשה אתם מפסידים.

 

המסלול הבריא

תהליך גמילה במכון גמילה מהימורים, נעשה באמצעות שילובים של טיפולים מגוונים שכל מטרתם, היא להציג למטופל את המציאות כפי שהיא, וללמד אותו לצאת מהאשליה ולראות את האמת.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון של שנים בלווי ותמיכה במטופלים שהתמכרו להימורים במהלך חייהם. יחד עם אנשי המקצוע והמטפלים, הם הכינו להם תכנית טיפולים ייחודית שעזרה להם לחזור לתלם בריאים יותר.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל