Facebook Whatsapp Youtube

סימנים המעידים על התמכרות לאלכוהול

יש לא מעט אנשים בישראל שהתמכרו לאלכוהול. בין אם באירועים חברתיים, במסיבה משפחתית או ברגעים בהם הם היו זקוקים לשקט, תחושה נעימה בגוף ושלווה. האלכוהול הוא סם שמאפשר לאדם תחושה טובה ויש סיבה מאוד גדולה למה אנשים נוטים לפתח התמכרות כלפיו. איך תדעו שהתמכרתם? אם אתם שמים לב שהמינון של האלכוהול עולה, שבלעדיו אתם לא מצליחים להגיע לאיזון פנימי, שההתנהגות והמחשבות השתנו לכם – כנראה שאתם מפתחים התמכרות לאלכוהול וזקוקים לעבור תהליך גמילה במרכז גמילה מאלכוהול ייעודי, שיסייע לכם להיפטר מההרגל המגונה ולחזור לתלם. היום יש מגוון מרכזים שיכולים לתת לכם מענה, אך אתם צריכים למצוא את האחד שילווה אתכם, וייתן לכם מענה ספציפי לסוג ההתמכרות איתה אתם מתמודדים. מרכז הגמילה "רוח בכפר" הוא המרכז המתאים ביותר עבורכם. יש לו ניסיון במתן מענה למטופלים שהתמכרו לאלכוהול כבר הרבה מאוד שנים, התאים להם תכנית טיפולים רלוונטית עבורם ויחד הם הצליחו להגיע למקום בריא, ולחיות ללא תלות באלכוהול.

טיפול ייחודי

כאשר אתם מחליטים לעבור תהליך גמילה, מומלץ לברר לגבי סוג הטיפול אותו אתם תקבלו במהלך השהות שלכם שם. האם מדובר בטיפול ספציפי? או שיש מספר סוגים או שיטות טיפוליות שנכללים בתהליך שלכם? היום בכל מרכז גמילה יש מספר שיטות טיפול, ואחרי אבחון ראשון שתבצעו, יהיה אפשר לדעת אילו מהם הכי מתאימים לכם. המטפלים המקצועיים שתפגשו, בין אם פסיכולוגיים ופסיכיאטריים, יוכלו לבנות לכם תכנית טיפולים ייחודית לכם, לפי מצבכם הנפשי, הפיזי והריגשי. התכנית הזו יוצאת לפועל מיד לאחר האבחון וכמובן לאחר הסמכתכם.

התחלת הטיפול

בחירת מרכז גמילה הוא חשוב. גם אם נדמה לכם שאפשר להיכנס לתהליך וללא בדיקה מקיפה לגבי המרכז – זו טעות. מכיוון שיש כל כך הרבה מרכזים, ואתם מתמודדים עם מצב פרטי משלכם, חשוב לבחור את המרכז שיתאים לכם. לכם לפני התחלת הטיפול, הקפידו לבדוק מי הוא המרכז שמתאים עבורכם ותתחילו טיפול בהקדם.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון רב בלווי מטופלים שהתמכרו לאלכוהול במהלך חייהם. יחד עם הצוות המקצועי, הם הכינו להם תכנית טיפולים מקצועית שסייעה להם לצלוח את התהליך בקלות.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל