Facebook Whatsapp Youtube

מרכז גמילה מסמים בצפון

מילים כמו 'אשפוז' או 'מרכז גמילה מסמים', אלו מילים מאיימות, כאלו שהקונוטציה שלהן שלילית בדרך כלל. אנחנו, מי שעובדים בתחום לא מעט שנים, במסגרת 'רוח בכפר' בכפר סבא, מודעים היטב לטלטלה העצומה אותה עובר לא רק המטופל עצמו, כי אם כל בני משפחתו והקרובים אליו. אנחנו רוצים להקדיש את המאמר הזה, לניסיון לפזר את העלטה. אנחנו רוצים להסביר על תהליך הגמילה והאשפוז, מה הוא כולל ואיך הוא נראה מבפנים. אם אתם מחפשים מרכז גמילה מסמים בצפון עבור אדם חשוב ויקר לכם, הרי שזה המקום בו תוכלו לקבל את כל המידע במקצועי בנושא.

על השלבים בתהליך ההחלמה ועל התפקיד שלנו

בגדול, אנחנו פועלים בשיטת 12 הצעדים ומשתמשים בעבודה פרטנית וקבוצתית, מתוך ניסיון לתת כלים חדשים למטופל לפתח שליטה מחודשת בחייו. מרכז גמילה מסמים בצפון, הוא גורם חשוב בתהליך. בעיקר משום שפיתוח הרגלים חדשים, הוא לא דבר של מה בכך. אנחנו לא צריכים ללכת רחוק מדי, כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שהפעם אתם עושים דיאטה? כמה פעמים חשבתם שעכשיו אתם תצליחו לחסוך? הרי ברור לכולנו כי לא פעם, אנחנו מדברים על אתגרים משמעותיים אותם לא קל לפתור בלי עזרה. לכן, אנחנו תמיד עומדים על כך שהעבודה בתוך מרחב סגור, בליווי אנשי צוות, מבודדים מהחומרים אשר יצרו את מעגל ההתמכרות, זו הדרך הנכונה ליצור שינוי אמיתי. מרכז גמילה מסמים בצפון אולי נשמע כמו מקום מאיים, אבל בסוף, אנחנו מדברים על מרחב לא שיפוטי, מכיל, בתוכו עובדים אנשי צוות מצויינים במטרה לעשות טוב.

אנחנו נותנים כלים להשתלבות ושיקום בקהילה

אחרי העבודה בתוך המסגרת של מרכז הגמילה, אנחנו עוברים לליווי של בני המשפחה ולמתן כלים להשתלבות בחיי היום, יום. כאמור, כל אירוע מהסוג הזה הוא אירוע מטלטל וממש לא פשוט. לכן, חשוב לנו לתת כלים לעבודה לא רק למטופל עצמו, כי אם לסביבה ולקרובים אליו. ביחד, אנחנו נצליח להביא לשיקום אמיתי ולחיים חדשים. אז אם אתם מחפשים מרכז גמילה מסמים בצפון, אנחנו כאן לכל שאלה.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל