Facebook Whatsapp Youtube

סיוע ותמיכה רגשית הם קריטיים לתהליך

ההשלכות של התמכרות לסמים חולשות על כל תחומי החיים- זה יתחיל כהרגל רע שמטריד אותנו קלות, ועם הזמן יהפוך ללב ליבם של חיינו. העבודה, הזוגיות, המשפחה ואפילו ביטחוננו האישי, הולכים ומתגמדים אל מול הכוח האדיר של הסם ששולט בחיי המכור. סיפוק ההתמכרות וצריכת הסם עומדים בלב המוטיבציה לכל פעולה, ובאופן לא מפתיע אנו עשויים לגלות שהישגים רבים שבנינו בעמל רב אבדו לנו. חלקנו, נזכה לרגע שהוא לא פחות ממקודש – הרגע בו נבין כי אם לא נעזור לעצמנו, איש לא יוכל לעשות זאת עבורנו. על אף שהכדור לחלוטין במגרש שלנו, זהו דווקא הרגע ללמוד להיעזר, לפנות אל מרכז לגמילה מסמים כמו "רוח בכפר", ולהכיר בכך שאנו חסרי אונים להתמודד עם הדברים בכוחות עצמנו.

 

לא פעם, דווקא המוטיבציה שלנו להיגמל כמה שיותר מהר יכולה להיות בעוכרינו. הפסקת שימוש בסמים בבת אחת, בעיקר כשמדובר בסמים אופיאטיים כמו הירואין, קוק פרסי או אוקסיקונטין, יכולה להיות אפילו מסוכנת. התלות הפיזית בסמים אלו יכולה להיות עוצמתית והתקפי ה"קריז" שנתמודד איתם במהלך הגמילה יכולים להעמיד אותנו במצבי קצה קשים. מעבר לעובדה שאנו עשויים להחליש את גופנו ואף לפגוע בעצמנו, קיימת הסכנה לשימוש חוזר. כשהכאב כל הזמן שם, קל מאוד לחזור לדפוס המוכר, זה שאנו יודעים בוודאות שיעצור את הכאב. לא פעם קרה שהשימוש תחת תסמיני גמילה הסתיים במנת יתר, מכיוון שקשיי הגמילה העיבו על שיקול הדעת. רבים מתקשים לעמוד בכוחות עצמם בכאב הרב שתסמיני הגמילה יכולים להביא עמם. על ידי סיוע צוות מרכז גמילה מסמים, ניתן יהיה לקבל טיפול תרופתי להקלה בתסמינים, תמיכה רגשית חיונית והכוונה בכיוון הנכון.

מרכז גמילה יעניק לך כלים חשובים להמשך הדרך

גם לאחר סיום הגמילה, ממתינה לך דרך ארוכה. כדי להתמיד בתהליך לאורך זמן, יהיה עליך להכיר את הדפוסים הרגשיים שהובילו אותך להתמכרות ושהחזירו אותך שוב ושוב לנקודה שגרמה לשימוש לרעה בסמים. "רוח בכפר" מעמידה לרשותך מגוון רחב של טיפולים מכל קצוות הקשת – ממפגשים קבוצתיים בגישת 12 הצעדים ועד לטיפול התנהגותי במסגרת פרטנית. יחד, נסייע לך לסלול את השביל לחיים שמציבים בלב העשייה שלך רווחה, אושר ומימוש עצמי.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל