Facebook Whatsapp Youtube

על ההבדל בין העדפה אישית ובין התמכרות

יש מי שאוהבים לצאת בחמישי בערב ולשתות קצת אלכוהול, יש מי שאוהבים לשחק עם חברים פוקר ולהתערב, אפילו על כסף. גם צריכה של סמים קלים, היא כבר לא טאבו ממש. אבל מתי אנחנו מתחילים לדבר במושגים של התמכרות? כאשר המטופל עובר את הסף, כאשר הצריכה של המוצר או ביצוע הפעולה, בין אם מדובר על הימורים או מין, היא כבר לא מעשה הנעשה מתוך בחירה, אלא מתוך התניה, מתוך ההנחה כי המעשה הזה יגרום למטופל להרגיש טוב יותר, שעה שבפועל, קורה ההיפך הגמור.

אישפוזית גמילה מאלכוהול נשמעת כמו משהו מאיים או מפחיד, אבל מדובר על מרכז טיפולי נפלא, המאפשר למכורים מכל רחבי הארץ, לעבור תהליך, כדי להביא להחלמה מלאה. אנחנו רוצים לדבר איתכם היום קצת על העבודה שלנו במרכז ובעיקר, על התפקיד החשוב כל כך שיש לגילוי ומתן דיווח בזמן.

מה הסימנים לכך שמדובר על התמכרות

אנחנו רוצים לתת לכם שני סימנים מרכזיים, המצביעים על התמכרות של ממש:

  1. ירידה באיכות החיים: צריכה מוגברת של אלכוהול היא כמובן, מובילה לתחושה של טשטוש, לפגיעה במערכות השונות של הגוף ובין היתר, לנדודי שינה קשים. אנחנו רואים לא רק פגיעה פיזית, כי אם גם ירידה באיכות התקשורת של המכור עם הסובבים אותו, בעבודה או בחייו הפרטיים.
  2. ניסיון להסתיר את האמת: אנחנו נראה בקבוקים חבויים ברחבי הבית או ברכב, תחושת הבושה בדרך כלל מאותת לנו כי מדובר על צריכה כפייתית ולא כזו הנעשית במודע.

למה אנחנו מאמינים כי הפתרון הטוב ביותר הוא אשפוזית גמילה מאלכוהול? נסביר הכל עכשיו.

לבודד את המכור מהסביבה המוכרת ולהיכנס לתהליך עבודה

תהליך הגמילה חייב להתחיל בגמילה של הגוף ולאחר מכן של הנפש. כל עוד יש למטופל גישה לאלכוהול ואנחנו חייבים להסכים על כך, אלכוהול נמצא במרחב הציבורי שלנו כל הזמן, בשלב השני, אנחנו מאמינים כי שינוי של הסביבה וכניסה לתהליך, היא טריגר חזק המביא לשינוי. אישפוזית גמילה מאלכוהול, במרכז שלנו 'רוח בכפר', היא המקום לעבור שינוי אמיתי. ממתינים לכם עכשיו.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל