Facebook Whatsapp Youtube

לחיות את החיים הראויים לך

אלכוהוליזם היא ללא ספק אחת ההתמכרויות הוותיקות ביותר בהיסטוריה, לצד העובדה שהאלכוהול מלווה את המין האנושי לאורך רוב תולדותיו המתועדות. התמכרות לאלכוהול גם נחשבת לאחת הנפוצות וההרסניות ביותר, היא מהווה מעל 25% מסך המכורים הפונים למכוני הגמילה ולא פעם, הדרך אל החופש מאלכוהול עשויה להיות ארוכה ורצופת מכשולים. רוח בכפר הוא מרכז לגמילה מאלכוהול הפועל מזה שנים רבות בשיטת טיפול ייחודית המותאמת באופן אישי לכל מטופל ומטופל.

פניה אל מרכז גמילה מאלכוהול עשויה להציל את חייך

תהליך הגמילה מאלכוהול איננו קל כלל, ומכורים נקיים רבים משתפים כי מדובר באתגר המורכב והקשה ביותר שהתמודדו עמו אי פעם בחיים. עם זאת, על אף תסמיני הגמילה הקשים, העבודה העצמית האינטנסיבית, הכורח להתמודד עם השדים הפנימיים שלנו והמאבק היום-יומי עם כל הפיתויים שבדרך, כל אלו לא יהיו כלל אפשריים ללא ההכרה בכך שנדרשת עזרה. ההתכחשות לבעיה ואי המוכנות להכיר בה היא המכשול הגדול ביותר שעומד בפני מכורים, ורבים מהם לא יודו כי איבדו שליטה עד שיגיעו לנקודת שפל שיהיה קשה מאוד לקום ממנה. עם זאת, מן הרגע שהכרנו בכך שאנו זקוקים לעזרה ופנינו אל מרכז לגמילה מאלכוהול, עולם שלם פתוח בפנינו. ככל שהזמן חולף ללא טיפול, כך ההתמכרות הולכת ומחמירה. אנו מגלים שאנו זקוקים לכמויות גדולות יותר של אלכוהול כדי לספק את אי השקט והכאב שאנו סוחבים עמנו והמעגל הולך ומעמיק. אל תוך המערבולת הזו, נשאבים לא פעם האנשים היקרים לנו ביותר, והשקרים, ההסתרה, הצורך המתמיד בכסף ואי המוכנות שלנו להתמודד עם השלכות המעשים שלנו, עשויה לפרק לא פעם את יסודות חיינו. ככל שנתבודד, כך עשויה ההתמכרות להחמיר, כאשר אין עוד אדם שיכול לעמוד בדרכנו. כמו כן, נזקי האלכוהול לבריאותנו הם רחבי היקף ולא פעם בלתי הפיכים- מנזקים לכבד, לכליות ולמערכת העיכול ועד לנזקים לתפקוד הקוגניטיבי, התהום שפעורה תחתינו עד לרגע ההתפכחות היא באמת ללא תחתית.

 

התקווה שלנו טמונה בדיוק באותו המקום שבו נבנה הייאוש שאנו חווים. בדיוק כפי שההתמכרות נבנתה צעד אחר צעד והרחיקה אותנו מכל הדברים המשמעותיים עבורנו, כך הנחישות להחלים היא שתסייע לנו לבנות את חיינו מחדש ולהשתחרר מהעול שיצרנו במו ידינו. אם חיפשת אחר מרכז לגמילה מאלכוהול שמביא תוצאות, "רוח בכפר" מזמינה אותך להכיר מקרוב את הגישה הטיפולית הייחודית, צוות מוביל בתחומו ואווירת כפר שעושה את כל ההבדל.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל