Facebook Whatsapp Youtube

תהליך הגמילה – כל מה שצריך לדעת

אם אתם מחפשים מכון גמילה לעצמכם, בעקבות התמכרות שאתם מתמודדים איתה כבר הרבה מאוד שנים, כדאי מאוד לבדוק אילו מכוני גמילה יש שיוכלו לסייע לסוג ההתמכרות שאיתה אתם מתמודדים. היום יש מגוון מכונים שמטפלים בהתמכרויות שונות, כמו: סמים, אלכוהול, הימורים, התמכרות לאוכל ולקניות והם מציעים לכם אפשרויות טיפול רבות, שיכולות לסייע לכם להיגמל ולחזור לתלם. איך תמצאו את המכון המתאים ביותר לכם? מאוד חשוב להגיע לפגישה ראשונה, לשוחח עם המטפלים ועם הצוות הרפואי ולבדוק התאמה. בנוסף, חשוב לברר לגבי המלצות – האם מטופלים נוספים עברו שם תהליך גמילה וכמה הוא היה מוצלח? האם הם ממליצים? אחרי שלב ההמלצות, ניתן לברר לגבי זמן הגמילה, כמה זמן זה לוקח? ואילו תהליכים תעברו לאורך הדרך. מרכז הגמילה "רוח בכפר" יכול לתת לכם מענה מלא לכל סוגי ההתמכרויות. הוא מציע לכם טיפולים שונים, אנשי מקצוע מומחים, לווי ותמיכה.

המקום שיסייע לכם לחזור לחיים

הרבה אנשים חושבים שמכון לגמילה נתפס כמקום לא חיובי, ובעיקר אנשים שמגיעים להיגמל שם. אומנם, אלו שמחליטים להגיע לגמילה במכון הם אלו שבוחרים להציל את עצמם מכל מיני תופעות לוואי מסכנות חיים, וזהו צעד שיכול להיות מצוין ביותר עבורם. אם אתם חוששים להגין למכונים השונים בשל התפיסה, כדאי שתגיעו לפגישת התרשמות ותבדקו מה הם מציעים לכם. אפשרויות הטיפול שתפגשו שם, ללא ספק יפתיעו אתכם ויאשרו לכם שזהו המקום הטוב ביותר עבור אנשים שהתמכרו לסוגי סמים שונים.

מתחילים טיפול

מכורים לאלכוהול, סמים או כל סוג אחר ומעוניינים להיגמל? חשוב להתחיל טיפול בהקדם. ככל שתצליחו לזהות את ההתמכרות שלכם מוקדם, כך תוכלו להגיע לאבחון, לקבל תכנית טיפולית מותאמת אישית עבורכם ותתחילו בטיפול. אומנם התוצאות לא מגיעות ביום אחד, אך ככל שתתמידו בטיפול ותהיו עם מוטיבציה גבוהה, תצליחו להפיק תוצאות נהדרות בטיפול ואף תוך כמה חודשים להיגמל.

לסיכום,מרכז הגמילה "רוח בכפר" נחשב לאחד ממכוני הגמילה הטובים בארץ, הוא בעל ניסיון של שנים בלווי ומתן מענה טיפולי למטופלים שהתמכרו לכל מיני חומרים ממכרים.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל