Facebook Whatsapp Youtube

התמכרות לסמים קלים עלולה להיות מסוכנת באמת

אי אפשר להתכחש לתופעה הזו יותר, בשנים האחרונות אפשר לראות בבירור, עליה דרמטית, בשיעור הצריכה של סמים קלים בקרב האוכלוסייה. השימוש בסמים קלים הפך להיות כמעט כמו צריכה של מוצרים אחרים, חוקיים לחלוטין, שלא נדבר על מי שנוסעים לחוץ לארץ במיוחד, לאמסטרדם ואפילו לניו יורק, כדי לצרוך סמים קלים באופן חוקי. במרבית המקרים לא מדובר על מקרה חריג או מדאיג. אבל, גמילה מקנאביס עלולה להיות נחוצה, במידה ואנחנו רואים התפתחות של תלות מוחלטת, בין המטופל ותחושותיו ובין הסם הממכר. במאמר הבא ננסה לדבר על הגורמים לתופעה ועל העבודה שלנו, במרכז 'רוח כפר' בכפר סבא.

למה כל כך חשוב לעבור תהליך בליווי אנשי מקצוע

כל אחד מאיתנו יודע עד כמה זה קשה לעבור שינוי אמיתי. כמה מאיתנו אמרו לעצמם כי מחר בבוקר הם מתחילים בספורט או בדיאטה? המוח שלנו פועל כמעט באופן אוטומטי לאורך רוב שעות היום. זו תוצאה של התפתחות אבולוציונית פשוטה, ניסיון של המוח למנוע מאמץ מיותר. חישבו כמה זה קשה להיגמל מחומר ממכר ממש? אם קשה לנו להפסיק לאכול ממתקים, איך מכור יכול להפסיק להיכנע לדחף הקבוע? גמילה מקנאביס היא כמעט בלתי אפשרית ללא כל הכוונה מקצועית. בשביל זה אנחנו פה. העבודה שלנו כוללת הפניה של המטופל למרכז גמילה מסודר, שם לא תהיה לו גישה לאותם חומרים ממכרים. בהמשך, אנחנו משקיעים משאבים רבים בניסיון לתת טיפול רחב, הכולל עבודה בקבוצה ובאופן פרטני. לא נוותר עד שנצליח להביא לאיזון מחודש בחייו של המטופל.

אין שום סיבה להתמהמה

לא פעם, מכורים אומרים לעצמם כי זו אפיזודה חולפת, הם יפסיקו מתי שירצו. אבל את האמת, כולנו יודעים היטב. גמילה מקנאביס כאמור, זה תהליך לא פשוט והוא כולל לא רק עבודה עם המטופל עצמו, כי עם ליווי של הקורבים, בדרך המייסרת להחלמה.

אנחנו נשמח להושיט לכם יד ולעבור לצידכם את המסע. אבל אנחנו בהחלט לא יכולים לעשות זאת לבד. אנחנו צריכים אתכם איתנו, אנחנו צריכים אתכם כדי שאפשר יהיה להתחיל ללכת. מחכים לכם עוד היום.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל