Facebook Whatsapp Youtube

טיפול בהתמכרויות שונות

התמכרויות שונות כמו: התמכרות לסמים, אלכוהול, אוכל, הימורים, סקס וקניות יכולות להסתיים באשפוז או טיפול במרכז גמילה. מתי זה קורה? כאשר השימוש או צריכת ההתמכרות גדלה, והגוף מתחיל לפתח תלות בלתי הגיונית בחומרים הללו. תופעות הלוואי יכולות להיות: הוצאות כספיות גדולות, אכילת יתר, עצבנות, מחשבות אובדניות, רצון לעבור על החוק כדי להצליח ולהשתמש או לצרוך התמכרויות שונות. תופעות הלוואי הללו יכולות להשתנות מאדם לאדם, והן ללא ספק גם שונות ברמת ההשפעה על האדם. אך גם אם במינון נמוך, מי שמכור למשל לסמים, ירגיש את תופעות הלוואי הללו במידה מסוימת ולא יצליח להתעלם ממנה. אם אתם מרגישים שיש סיכוי שפיתחתם התמכרות ומכל סוג, מומלץ לגשת לטיפול באחד ממכרזי הגמילה בארץ, כמו: מרכז הגמילה "רוח בכפר" שנחשב לאחד מהמרכזים היותר פופולריים שהצליחו להעביר תהליכי גמילה מצוינים לאנשים רבים בשנים האחרונות. הוא מציע לווי מלא על ידי מטפלים, תכנית טיפולית מותאמת אישית, לווי, תמיכה, מעטפת שלמה של כלים ומקום פתוח לדבר, לשתף ולפתוח כל מחשבה.

טיפול בהתמכרויות שונות

מיקום המרכז

לא מעט אנשים שהתמכרו לכל סוגי ההתמכרויות, מתחילים בחיפוש אחר מרכז גמילה. הנתון החשוב ביותר בתהליך החיפוש הוא המיקום – כמה הוא קרוב למקום המגורים שלכם? החיפוש לפי הנתון הזה הוא חשוב, מהמון סיבות: אחת – החלטתם להגיע למכון ולעבור תהליך גמילה, אבל באמצע החלטתם לפרוש. מכל סיבה שלא תהיה. זכותכם ויש לכם את האופציה לעזוב מתי שנראה לכם. הקרבה למקום המגורים עוזרת לכם להחליט, כי במקום לנסוע נסיעה של שעתיים כל כיוון, אתם יכולים לבקש שמישהו יאסוף אתכם או שפשוט תתניידו בכוחות עצמכם כמה דקות עד לבית. אבל זו לא הסיבה היחידה, מרכז קרוב למקום המגורים יכול לאפשר למבקרים להגיע לבקר אתכם, ולכם להרגיש שיש לכם תמיד למי לפנות.

איתור המלצות

מכון גמילה נחשב ומקצועי, צריך שיהיו לו המלצות. אם בחרתם מכון מסוים ואתם לא ממש סגורים עליו, מומלץ לבדוק המלצות ולברר גם לגבי מטופלים נוספים שסיימו תהליך גמילה.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מנוסה מאוד בתהליכי גמילה כבר הרבה מאוד שנים, והצליח לגמול גברים, נשים וצעירים בהצלחה.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל