Facebook Whatsapp Youtube

למה גמילה מאלכוהול זה לא כל כך פשוט

בניגוד לחומרים ממכרים אחרים, אלכוהול נמצא סביבנו כל הזמן. זה מתחיל בקידוש של שישי וממשיך בכל אירוע משפחתי או חברתי. הישראלים אוהבים לצאת, לשתות ולחגוג. צריכה פשוטה של אלכוהול היא ממש לא מסוכנת ויש אפילו מי שטוענים כי שתיה של כוס יין אדום כמה פעמים בשבוע, מחזקת את פעילות הלב. אנחנו יכולים להעיד על התפתחות של תלות במשקה, ברגע בו אנחנו רואים איך המטופל מתחיל להתנות את פעולת השתייה כטיפול ברגשות לא פשוטים. כל אחד מתמודד עם קשיים במהלך החיים, אלא שבדרך כלל, התמכרות לאלכוהול, נובעת מניסיון להרגיש טוב יותר באופן מיידי, עם השתייה. לאורך הזמן, נדמה כאילו גם אם המטופל רוצה להפסיק לשתות הוא לא יכול, כי אין לו כלים להתמודד עם האתגר לבד. בדיוק בגלל זה אנחנו לא ממליצים על גמילה מאלכוהול לבד. פשוט משום שבדרך כלל, סיכויי ההצלחה יורדים באופן משמעותי. לעומת זאת, דרך עבודה משותפת, אנחנו יכולים להגיע לתוצאות מדהימות.

איך אנחנו מסייעים למטופלים שלנו

אנחנו, מרכז הגמילה 'רוח בכפר', מאמינים בכוחות של כל אחד, לשנות את מציאות חייו ולברוא מציאות אחרת. אנחנו מתחילים בראש ובראשונה בבידוד של המטופל ויצירה של מערכת עוטפת, לא שיפוטית, במטרה להוביל לריפוי. עוד סיבה לכך שלא מומלץ לנסות להתחיל עם גמילה מאלכוהול לבד, נוגעת בכך שאנחנו מדברים על מוצר צריכה זמין, עליו לא פשוט לוותר. בדיוק בגלל זה, הכניסה למרכז הגמילה יוצרת מרחב נוח לשינוי מציאות.

להשתמש בכל ארגז הכלים המקצועי שלנו

העבודה שלנו כוללת עבודה בקבוצה, באופן פרטני, ליווי של המשפחה ועוד. בתור מי שעובדים בתחום לא מעט שנים, אנחנו מאמינים כי יש לנו את הניסיון הדרוש והמיומנות, המאפשרים לנו לעזור למטופלים רבים לאורך השנים. חשוב לנו לציין, גם אם גמילה מאלכוהול לבד לא צלחה, הרי שזה לא אומר כי אין דרך להתגבר על ההתמכרות. כל מה שאנחנו צריכים זו סביבה מתאימה, אנשי מקצוע מצויינים ותכנית עבודה. זמינים לכל שאלה בטלפון ובאתר.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל