Facebook Whatsapp Youtube

סוגי ההימורים האפשריים

התמכרות להימורים נחשבת לאחת מבין ההתמכרויות הקשות ביותר. יותר מהתמכרות לאלכוהול, סמים או כל סוג התמכרות אחרת. אחת הסיבות המרכזיות שמבליטות את ההבדל היא התמכרות להימורים טיפול. כאשר מתחילים גמילה מהימורים או טיפול, שמים לב כי המכור מתמודד עם מצבים נפשיים מאוד עמוקים, שגורמים לו להפוך למהמר כפייתי. אלו מצבים נפשיים אלו יכולים להיות? מתחים, חרדה כלכלית, דיכאון בתוך מערכת היחסים, תסכול, כעס, עצבות ומצבים נפשיים נוספים וסיטואציות שיכולים לעורר את תופעת ההתמכרות. איך ניתן להיגמל? אפשר לגשת למרכז גמילה טיפולי שיכול לסייע למכורים להתחיל תהליך גמילה איטי והדרגתי עד למצב שהם יפסיקו לגמרי לרצות ולפנות להימורים. מרכז הגמילה "רוח בכפר" הוא המקום המתאים ביותר עבור מכורים להימורים. הוא יכול ללוות את המטופלים, לייעץ ואף להתאים טיפול רלוונטי למצב ההתמכרות.

סוגי ההימורים האפשריים

התמכרות להימורים טיפול יכול להתאים לכל הסוגים ההימורים, למשל: הימורים בספורט כמו: טוטו, הימורים באינטרנט ועוד. בנוסף יש גם רכישת כרטיסים להגרלות, בדומה לחיש גד. קיימים גם הימורים במשחקי פוקר, רולטה, מכונת מזל וישנם סוגי הימורים נוספים שכל מהמר כפייתי בוודאי מכיר וזקוק לטיפול. מי שאוהב להמר ולהרגיש את תחושת הזכייה, ימצא בכל דרך להמר. בדיוק כמו שנרקומן מצליח למצוא את הסמים שהוא רוצה, כך מהמר כפייתי עושה בדיוק. בעיית ההימורים ידועה ויש לה טיפול מקצועי שניתן באופן אישי לכל מטופל ומטופל שמתמודד עם ההתמכרות. את הטיפול ניתן לקבל במרכזי הגמילה השונים, יחד עם מעטפת שלמה של לווי, תמיכה, ייעוץ ויחס אישי שמגביר את התחושה הטובה ונותן למכורים להרגיש שאפשר גם אחרת.

 

איך מטפלים בהתמכרות?

התמכרות להימורים טיפול מתבצע בכמה אפשרויות: דרך תרופות, ייעוץ פסיכולוגי, ייעוץ כלכלי, הצטרפות לקבוצת תמיכה והיכרות עם תוכנית 12 הצעדים ועוד. יהיו אנשים שלא יצליחו להיגמל בדרך הרגילה ויצטרכו להגיע לאשפוז במרכז גמילה. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהתערבות אשפוזית לא קורת בדרך כלל אלא ממש כאשר המטופל מתקשה להיגמל מכל סיבה.

 לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" עם ניסיון רב בטיפול באנשים שהתמכרו להימורים בשלב כזה או אחר בחייהם, ומסייע להם להיגמל תוך מתן יחס אישי, מכיל, תומך וחם.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל