Facebook Whatsapp Youtube

מה קורה לפני ובמהלך טיפול גמילה מאלכוהול?

הרבה מאוד זמן שאתם מרגישים תלותיים בשתייה חריפה. אתם מתעוררים בבוקר, מכינים כוס קפה ולעיתים אף מערבבים אותה עם אלכוהול. אבל לא רק, השתייה הפכה להיות הרגל גם באירועים חברתיים, בעבודה, מפגשים עם המשפחה, בדייטים ובכל מקום. אם אתם מזדהים עם התופעה, יכול להיות שפיתחתם מבלי לשים לב התמכרות לאלכוהול. לא מעט אנשים מתמכרים בדיוק בדרך הזו לאלכוהול ולא רק, גם לסוגי חומרים ממכרים אחרים. להתמכרות מהסוג הזה יש פתרון. ניתן להתחיל טיפול גמילה מאלכוהול במרכזי הגמילה השונים ולהחזיר את החיים שלכם לשליטתכם. מרכז הגמילה "רוח בכפר" יכול להתאים לכם בדיוק למצב איתו אתם מתמודדים ולהציע לכם טיפול מקצועי, שיסייע לכם לחזור לשגרה.

מה קורה לפני ובמהלך טיפול גמילה מאלכוהול?

אחרי שגיבשתם החלטה והבנתם כי אתם מכורים לאלכוהול, כאמור מומלץ להתחיל טיפול גמילה מאלכוהול בהקדם. לאחר מכן רצוי לברר מה הם השלבים בתהליך הגמילה, כך שאם החלטתם לפנות למרכז גמילה כדי לבצע שם את הטיפול, רצוי לשאול את הפרטים הללו לפני שאתם מתחילים. בשלב הראשון אתם מצלצלים למרכז ומתחילים בקביעת פגישה ראשונה. כאשר אתם מגיעים למקום, מקבלים אתכם אנשי מקצוע, הכוללים גם מטפלים שמבצעים לכם ראיון ראשון והתרשמות. במידת הצורה ולפי החומרה, הם יציעו לכם אשפוז ואבחון של המצב הנפשי והפיזי איתו אתם מתמודדים. האבחון מתבצע אך ורק על ידי הצוות הרפואי. אחרי כל תהליך האבחון והזיהוי, אתם נכנסים לתהליך גמילה ובסופו גם תצליחו להגיע לשיקום מלא.

 

הפרטים הקטנים שחשוב לדעת

טיפול גמילה מאלכוהול לא מתבצע מיד. הוא נעשה בהדרגה ובתהליך מאוד איטי עד לתוצאה מסוימת. הרבה מאוד אנשים חושבים שהגמילה היא מאוד מהירה, ואף ניתנת לעשייה באופן עצמאי. זהו לא הדבר הכי נכון לומר, כי ישנם אנשים שמתמודדים עם התמכרות מסיבה גנטית ולכן טיפול עצמאי לא בהכרח יסייע להם, אלא רק ישאיר אותם במקומם וללא כל יציאה מהמצב הנתון. לכן בחלק הזה, כדאי שתדעו כי הגמילה היא איטית אבל בטוחה.

לסיכום,  מרכז הגמילה "רוח בכפר" מלווה מטופלים רבים שהתמכרו לאלכוהול במהלך חייהם וסייע להם בתהליכי גמילה שלב אחר שלב עד להצלחה.

 

 

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל