Facebook Whatsapp Youtube

מטרת טיפול גמילה מהימורים

היום יש לא מעט אנשים שמתמכרים לסוגי ההימורים השונים, מלוטו, ווינר, טוטו, פוקר, משחקי הימורים באינטרנט ועוד. מדובר בתופעה חברתית שתפסה תאוצה בשנים האחרונות, וגרמה להרבה אנשים לחיות בפנטזיה שהם יכולים בדרך הזו להרוויח הרבה מאוד כסף. מחיר הפנטזיה ואשליה הוא קשה, מכיוון שהרווח הוא לא כל כך גדול כמו שאנשים מקווים ויותר מכך, הם מפסידים פעם אחר פעם סכומי כסף גדולים ונשארים כמעט בלי כלום. משחק כפייתי מהסוג הזה, יכול לגרום לאותם אנשים לאבד שליטה ולמרות הידיעה שהם מפסידים את הכספים, הם מתמכרים יותר ויותר לתחושה ולרגש ובמקום לשים לב לאובדן הכספים ולכך שהמשחק פוגע בהם, כבני זוג, בעבודה, במשפחה, בזוגיות, במקצוע ועוד. מרגישים באופן דומה? כדאי שתחשבו על טיפול גמילה מהימורים עוד היום. מרכז הגמילה "רוח בכפר" מציע לכם שיטות טיפול נרחבות, מטפלים מקצועיים וצוות שילווה, ייעץ ויתמוך בכל כל הדרך עד לגמילה מהימורים.

מטרת טיפול גמילה מהימורים

מדוע נשים וגברים בסוף מחליטים לגשת לטיפול גמילה מהימורים במרכזי הגמילה ולא עושים זאת באופן עצמאי? יש לכך המון סיבות. הראשונה היא התחלת הטיפול. כאשר אדם מחליט לעשות גמילה באופן עצמאי, לא תמיד הוא מצליח לעשות זאת בהדרגתיות וברוב המקרים הוא חוזר להמר. הסיבה השנייה, היא התמיכה שמקבלים. ברגע שאנשים מתחילים טיפול הם זקוקים לתמיכה מקיפה, ולעיתים הם לא מצליחים להשיג אותה מהאנשים הקרובים להם – במרכז הגמילה יש צוות גדול של אנשים שנותן מעטפת שלמה של תמיכה, לווי ועוד, ושם הם ללא ספק ירגישו שיש להם למי לפנות, עם מי לדבר ולקבל תמיכה חמה ומשפחתית. הסיבה השלילית, אפשרות לצלול לעומק הנפש, ולהכיר את התחושות והרגשות שבגללן ככל הנראה התחלתם להמר. מטרת הטיפול היא לקדם אתכם כמה צעדים קדימה ובזכות כל אלו, אתם תוכלו לעשות את זה בהחלט.

 

איך מתבצעת הגמילה?

טיפול גמילה מהימורים נעשה בשילוב של טיפולים מגוונים, כשכל מטרתם היא לייצר חיבור של המטופל למציאות וניתוק מוחלט מעולם הפנטזיה.

 לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מלווה מטופלים רבים לאורך השנים שהתמכרו להימורים, וסייע להם באמצעות צוות מקצועי להיגמל ולחזור למציאות.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל