Facebook Whatsapp Youtube

שלבי הגמילה מאלכוהול

התמכרות לאלכוהול יכולה לפגוש אותנו בכל שלב בחיים. בין אם בצעירותנו, בחיי הבגרות שלנו ויותר מכך. השימוש באלכוהול במדינת ישראל הוא חוקי וניתן לצרוך אותו באירועים שונים: חברתיים, עסקיים ופרטיים ואתם יכולים ליהנות ממנו כאוות נפשכם. הפופולריות של האלכוהול מאפשרת לנו לצרוך כמה שאנחנו רוצים ולעיתים אנחנו מפריזים ומפתחים התמכרות לאלכוהול מבלי לשים לב. ההתמכרות הזו יכולה לפגוש אותנו בזמן שאנחנו הכי לא מצפים לו, וכדי שיהיה אפשר להפסיק או לעצור אותה צריך לפנות למרכז לגמילה מאלכוהול שיכול להתאים לכם טיפול נפשי ופיזי ולסייע לכם בתהליך הגמילה בהדרגתיות. מרכז הגמילה "רוח בכפר" מלווה מטופלים שהתמכרו לאלכוהול וסייע להם להיגמל ולחזור לחייהם בריאים יותר נפשית ופיזית.

שלבי הגמילה מאלכוהול

לכל תהליך גמילה שמתבצע במרכז גמילה מאלכוהול יש שלבים מאוד מסודרים. השלב הראשון, אחרי שבחרתם את המרכז, הוא להגיע לפגישה. שם תכירו מספר מטפלים ותוכלו להסביר להם מה היא ההתמודדות שלכם מול האלכוהול. בהמשך יתקיים ריאיון והתרשמות מכם, ואז אשפוז. במהלך האשפוז הם יוכלו לדעת יותר, ולבצע לכם אבחון על ידי אנשי מקצוע רפואיים, ומיד לאחר מכם להתחיל את תהליך הגמילה ובניית תכנית טיפולים מותאמת אישית לכם. אחרי שתעברו את התהליך הזה בהצלחה, תגיעו לשלב השיקום שהוא השלב הסופי של הטיפול.

 

ייעוץ והכוונה לאחר השיקום

במקרה של גמילה מאלכוהול במרכז לגמילה מאלכוהול, אחרי שתהליך הגמילה מסתיים מתחילים החיים האמיתיים מחדש. ושם הנגמלים יצטרכו להשתלב מחדש בשוק העבודה, בחיי החברה ובמשפחה כאנשים חדשים שכבר לא מכורים לאלכוהול. ההתמודדות בחיים החדשים היא מעט מורכבת, אבל אפשרית בעזרת לווי והכוונת המשך מצד מרכז הגמילה שביצעתם בו את התהליך. הם יוכלו ללוות אתכם גם לאחר מכן ולתת לכם מענה טיפולי במידה ותצטרכו עזרה. אתם לא לבד גם אחרי שסיימתם את התהליך, ויאמר לזכותם שהם עושים את זה כדי לאפשר לכם להצליח לחזור לחייכם הרגילים בקלות.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון של הרבה מאוד שנים בטיפול באנשים שהתמכרו לאלכוהול. יחד עם אנשי המקצוע והמטפלים הם התאימו להם תכנית טיפולית והצליחו לסייע להם להיגמל ולחזור לחייהם על הצד הטוב ביותר.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל