Facebook Whatsapp Youtube

איך עושים ניסים?

יש רגעים בהם אנחנו חושבים שאין מוצא, נדמה כאילו המציאות סוגרת עלינו ואנחנו לא מוצאים את הדרך החצה. אבל האמת היא כי אנחנו, מי שעובדים בתוך מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רוח בכפר, עדים לניסים של ממש, כאלו המתרחשים בכל יום מחדש. אנחנו רוצים לשתף אתכם קצת על המתרחש מאחורי הקלעים. על האופן בו אנחנו מטפלים באירועים של התמכרות לאלכוהול וסמים, על האופן בו עוד ועוד מטופלים, מקבלים את הכלים ליצור לעצמם, מציאות חדשה.

על תהליך העבודה שלנו, שלב אחרי שלב

תהליך העבודה אצלנו בתוך מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רוח בכפר, מתרחש במספר צעדים:

בשלב הראשון, אנחנו צריכים לאבחן את הבעיה

אנחנו יכולים להיות אנשי המקצוע הכי טובים בעולם, אבל אם לא נדע להגיד במילים מה הבעיה, הרי שאנחנו לא נצליח להביא לתוצאות ממש. יש מקרים בהם הבעיה היא התמכרות לסמים בלבד או לאלכוהול, יש לא מעט מקרים בהם אנחנו עדים למה שנקרא בשפה המקצועית: 'תחלואה כפולה', כלומר, אירוע בו המטופל סובל משתי התמכרויות וקשיים נוספים.

שלב שני, התאמה של תכנית הטיפול

העבודה שלנו נעשית במסגרת של טיפול הוליסטי. אנחנו עושים מאמצים אדירים, בניסיון לתת מענה גם לגוף וגם לנפש. לכן, אנחנו עובדים הן בתוך קבוצה והן באופן פרטני. אגב, חשוב לנו לציין כי אנחנו לאורך כל הדרך מלווים את המשפחה ואת בני הזוג של המטופלים או המטופלות, כדי שבהמשך, עם החזרה לשגרה, יהיו לבני המשפחה והקרובים, הכלים לסייע.

בשלב השלישי, יוצא המטופל עם כלים חדשים לשיקום בתוך הקהילה

אנחנו עושים את הכל כדי לשחרר את הדחפים שהובילו להתמכרות. אבל אנחנו מבינים היטב כי כל שינוי, הוא תהליך ולא פעם, מדובר על מסע שלא מסתיים אף פעם. אנחנו לא כאן רק כדי לענות לצרכים של המטופל במהלך הטיפול, אלא, אנחנו תמיד זמינים גם לאורך תהליך השיקום של המכור, בשגרת החיים הרגילה והמוכרת.

עכשיו זה הזמן שלנו לצאת לדרך

ככל שנתחיל בעבודה מוקדם יותר, כך סיכויי ההחלמה עולים באופן משמעותי. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רוח בכפר, פותח את שעריו עבורכם. דברו איתנו עכשיו.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל