Facebook Whatsapp Youtube

התנהגותו של מהמר

האם אתם מכורים למשחקי פוקר, מילוי לוטו או שזה בעצם תחביב? הרבה אנשים מתקשים מאוד להבדיל בין חיבה להימורים לבין התמכרות. איך תדעו? כאשר אתם לא מצליחים להפסיק ואפקט הריגוש של המשחק גורם לכם לחזור שוב ושוב ולהמר – כנראה שאתם מתפתחים תלות בתחושה, בריגוש ובהתנהגות שלכם. מאוד קשה להפסיק את ההתמכרות לבד, אתם צריכים עזרה חיצונית ולפנות לטיפול בהתמכרות להימורים ממוקד שיסייע לכם להתחיל ולהיגמל בהדרגה. חשוב להבין: אי אפשר פשוט להפסיק לשחק וההתמכרות תעלם. זה לא עובד ככה. הגוף והנפש מתמכרת לתחושה ולכן מבלי טיפול פסיכולוגי מתאים, לא תצליחו לחזור לשגרה באמת. מכיוון שזה כל הזמן ילווה אתכם. מרכז הגמילה "רוח בכפר" יכול להציע עבורכם טיפול מיוחד להתמכרות וספציפי להימורים. לייעץ, לתמוך וללוות אתכם כל הדרך על למצב של גמילה.

התנהגותו של מהמר

איך למעשה מתנהג מהמר? ובעיקר אדם שהתמכר להימורים? נהוג לחשוב בדרך כלל על מהמרים שמתנהגים בצורה מסוימת. הם נחשבים עבריינים, עשירים ומשיגים כל מה שהם רוצים. אך לא בהכרח. מהמרים יכולים להיות אנשים נורמטיביים, מלומדים, אינטליגנטיים, קרייריסטים וכאלה שאוהבים לקחת סיכונים. אלו יכולים להיות החברים שלכם, בני המשפחה הקרובה ואולי אפילו החברה הצמוד לכם בעבודה. אי אפשר לזהות אותם כמעט כמהמרים כפייתיים, אלא רק כאשר מדברים על נושאים כלכליים, יהיו מקרים ששם תזהו את במעט את ההתמכרות שלהם. טיפול בהתמכרות להימורים יכול לאזן את אותם המהמרים ולסייע להם לחזור לתלם. גם מבחינת ההתנהגות וגם מבחינת האיזון הנפשי והגופני.

 

הטיפול המתאים

כאשר מתחילים לחשוב על טיפול בהתמכרות להימורים – זהו צעד מאוד קריטי וחשוב עבורכם. הנטייה שלכם להימורים לא תעלם בין לילה והיא כן מצריכה טיפול. מאיפה מתחילים? בשלב הראשון מאתרים מרכז גמילה רלוונטי, אחד שמתאים לסוג הגמילה שאתם מעוניינים בו – גמילה מהימורים. לאחר מכן מומלץ לבחון את המטפלים שייתנו לכם שירותי טיפול שונים, מה משך תקופת הגמילה ואיך נראה התהליך. חשוב מאוד שתכירו את כל התהליך ותהיו מוכנים לו. זה לא הולך להיות קל, אבל לגמרי ישתלם לכם בהמשך.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון וידע רב בלווי מטופלים שהתמכרו לסמים והזדקקו לגמילה מלאה במרכז.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל