Facebook Whatsapp Youtube

טיפול בהתמכרויות לסמים והגורמים לה

היום יש מגוון סוגי התמכרות, למשל: משקאות חריפים, סמים, קניות, הימורים, מסכים ועוד. המשותף בין כל אלו היא התלות. בין אם בחומר הממכר או בתחושה ובהתנהגות שאנחנו חווים. מאוד מורכב לשים לב לקושי הנפשי שמסתתר מאחורי הפעולות שאנחנו מבצעים, אבל הקושי קיים, הוא מורגש כצורך פנימי ואנחנו נותנים לו מענה באמצעות התמכרות. אם אתם מרגישים שפיתחתם התמכרות לאחד מהסוגים, כמו סמים. חשוב לפנות לטיפול בהתמכרויות לסמים. קיימים מגוון טיפולים יעילים שיכולים לסייע לכם להיגמל, לשפר את איכות החיים שלכם ולעזור למצבכם הנפשי להתאזן. את הטיפולים תוכלו לקבל במרכז גמילה ייעודיים, כמו מרכז הגמילה "רוח בכפר" שנותן מענה לסוגים רבים של התמכרויות, כמו סמים. ומסייע לכם לעבור תהליך טיפולי מקיף, לצד אנשי מקצוע טיפוליים ומומחים.

טיפול בהתמכרויות לסמים והגורמים לה

כאשר אדם מרגיש שהוא חווה התמכרות לסמים, יש תחושה מהסביבה כי הוא פגום או חלש באופי. אך זהו לא בהכרח נכון. ככל שחוקרים את הנושא, ניתן להבין כי להתמכרות יש בסיס גנטי ואף במשפחות מסוימות ניתן להבחין בנטייה מוגברת להתמכרות. לכן כל אותם מכורים לסמים, אלכוהול או להימורים – עשויים לפגוש אנשים נוספים במשפחה שיכולים להיות מכורים גם כן. הנטייה הגנטית בזו, גורמת לאנשים להתמכר לחומרים ולהתנהגויות שמפרישים חומרים מסוימים במוח, חומרים שנותנים תחושה טובה, עילאית וכיפית. אך מתי נכון לעצור, להתבונן ולחשוב על טיפול בהתמכרויות לסמים? כאשר המצב הופך למורכב, כשאתם כבר לא שולטים בהתנהגות ובצורך שלכם, מומלץ לפנות לטיפול.

 

התהליכים הטיפוליים

איך מתבצעים התהליכים הטיפוליים? כאשר מתחילים טיפול בהתמכרויות לסמים צריך קודם להבין את הסיבה שלשמה החלו את השימוש בסם. ברגע שמבינים כי מדובר במשהו נפשי, אז תהליך הטיפול יתחיל דווקא כטיפול פסיכולוגי. אך לא בהכרח. יכול להיות שיהיו כמה סוגי טיפול פעילים במקביל, ולשם כך צריך להגיע למקום מקצועי שיחליט איך לטווח את סוג הטיפולים שמתאימים לכם.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מלווה לקוחות רבים, ובעל ניסיון וותק של שנים במתן טיפולים מקצועיים למכורים לסמים. יחד עם אנשי המקצוע והמטפלים הם בונים עבורם תכנית טיפולית מותאמת אישית ויוצאים לדרך חדשה.

 

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל