Facebook Whatsapp Youtube

מה זו התמכרות והאם אפשר להיפרד ממנה

התמכרות היא בראש ובראשונה תופעה, במהלכה, המכור או המכורה, מפתחים תלות במוצר מסוים או בפעולה זו או אחרת, בלי שהם יכולים להפסיק. בדרך כלל התלות באובייקט, מקורו בניסיון למצוא מזור לקושי ריגשי, המקבל ביטוי בצריכת החומר הממכר, שעה שמיד לאחר השימוש בחומר, יש תחושה של הקלה בגוף. מהר מאוד, תחושת ההקלה הזו מתחלפת עם הרגשות המאתגרים אשר הובילו לפיתוח התלות וכך, הגלגל חוזר על עצמו, שעה שהמכור מבקש לקחת עוד מהחומר הממכר. התמכרות ממש לא חייבת להיות לחומר מסוכן או בלתי חוקי. התמכרות לאלכוהול, למין ועוד, אלו תופעות שכיחות במציאות שלנו בעידן הנוכחי. גמילה מהתמכרות זה תהליך ארוך, במהלכו המטופל מקבל כלים חדשים, להתמודד עם הרגשות ועם הפחדים, כדי להרגיש הרבה יותר טוב.

אנחנו כאן מתוך אמונה בהצלחה של הטיפול

אין גמילה מהתמכרות קלה, את זה אנחנו חייבים להגיד כבר עכשיו. באופן טבעי, אין מטופל שלא צריך לחפור עמוק בתוך הנפש כדי למצוא פתרון לשאלות. אבל אנחנו מאמינים כי שימוש באמצעי טיפול מגוונים, החל מטכניקת 12 הצעדים וכלה בטיפול קבוצתי ופרטני, מאפשרים לנו למצוא את המסלול שיבטיח תוצאות טובות יותר עם הזמן. הכל מתחיל, בסופו של דבר, באמונה לא רק שלנו, אלא של המטופל עצמו. אנחנו כאן כדי לספר לכם שהכל אפשרי, אבל בלי עזרה שלכם, אנחנו לא נוכל להגיע אל היעד, לא נוכל להשלים את המסע בכוחות עצמנו. רק ביחד, רק באמונה, המציאות תתחיל להשתנות.

מה עושים עכשיו? יוצאים לדרך

אם אתם חושדים בהתמכרות של קרוב משפחה או חבר טוב, אם אתם בעצמכם מבינים כי הגיע הזמן לבקש עזרה, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. אנחנו נהיה כאן כדי להושיט לכם יד, ללוות אתכם לאורך התהליך ולעשות כל מה שאפשר בשביל להצליח בתהליך ההחלמה. 'רוח בכפר', זה מתחם טיפולי חדשני, מכון גמילה ייחודי, המעניק טיפול מקצועי למטופלים רבים, מכל קשת החברה הישראלית. אם אתם מחפשים מענה, כתף תומכת ואוזן קשבת, אנחנו כאן כדי לעזור לכם. דברו איתנו עכשיו.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל