Facebook Whatsapp Youtube

ממה נגרמת התמכרות להימורים?

איך ניתן לזהות התמכרות להימורים? אם אתם מסוג האנשים שלוקחים סיכונים, מוציאים כספים רבים במשחקי פוקר, במשחקי כדורגל ובתחרויות שונות, יכול להיות שאתם מפתחים התמכרות. אנשים מהסוג הזה יכולים להיות נורמטיביים לגמרי, כמו: אנשי משפחה, בעלי קריירה, אינטליגנטים, עם הישגים מרשימים לאורך הקריירה ועוד ולמרות זאת, יש סיכוי שהם חווים משהו רגשי שגורם להם לרצות להמר על מנת לחוות את הריגוש שבתחושת הזכייה. חוששים שאתם מכורים? שאין שום סיכוי שתוכלו להפסיק להמר לבד? כדאי לפנות לטיפול גמילה במרכזי הגמילה השונים כמו, מרכז הגמילה "רוח בכפר" שנותן מענה מלא לאנשים שמתמודדים עם התמכרות להימורים מסוגים שונים. יחד עם אנשי המקצוע המתאימים, יהיה ניתן להתחיל טיפול, לקבל תמיכה ולווי לאורך כל הדרך.

ממה נגרמת התמכרות להימורים?

התמכרות להימורים כאמור, יכולה לפגוש כל אדם בזמן מסוים בחייו. אלו יכולים להיות זמנים קשים, עם תחושת מתח ולחץ, עצבנות, תסכול וכאב. הימורים מגיעים ממקום של ריקנות, שאין להם מה להפסיד. בהתחלה יהיה להם צורך באלכוהול ואולי גם אחר כך יהיה צורך לסמים. לאחר מכן הם ימשיכו להימורים, ולאט לאט ההתמכרות תתרחב לתחומים נוספים. אלו הן רק חלק מהסיבות האפשרויות שבגינן ההתמכרות נגרמת, אבל ישנן סיבות רבות אחרות ומשתנות לפי התחושות וההתמודדויות של בני האדם השונים.

 

כיצד ניתן לטפל?

הנטייה להתמכרות להימורים לא נעלמת בהינף יד, יחד עם זאת ניתן להגיע למצב שבו המהמרים חיים בצורה בריאה ומתפקדים. איך? הם מתחילים תהליך החלמה במרכז גמילה, ומקבלים טיפול לשליטה בהימורים. מדובר בתהליך שגורם להם להימנע באופן כמעט מוחלט בשימוש בהימורים וכך למעשה הם מפסיקים בהדרגה עד להפסקה טוטאלית. כדי שהמהמר יוכל להצליח בתהליך הגמילה, הוא צריך להאמין בעצמו וביכולות שלו להצליח להיגמל ולא רק, להאמין ביכולת להתמודד עם תחושות ורגשות איתן התמודד לפני כן ולא הצליח. כתוצאה מהאמונה בעצמו הוא יוכל לבנות אמון גם מול המשפחה, החברים ומול עצמו, שזה לא פחות חשוב.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מלווה לקוחות רבים לאורך השנים, שהגיעו לבקש טיפול בהתמכרות בתחום ההימורים ולאחר התאמת הטיפול המתאים, הצליח לעזור להם להיגמל לחלוטין.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל