Facebook Whatsapp Youtube

תהליך הגמילה – תהליך מורכב הדורש כוח רצון והתמדה

כל אדם יכול להתמכר לסמים, ואם תשימו לב כל התמכרות יכולה להיות שונה. יהיו אנשים שהשימוש בסמים יעשה להם תחושה של דיכאון ויציף המון מחשבות, ויש אנשים שירגישו עייפים לאורך כל שעות היום ותחושה של עצלות לקום מהמיטה או לעשות כל פעולה שהיא לא בטלנות. התופעות האלו ידועות מאוד ומשתנות בהתאם לסוג הסם שהם משתמשים בו. תהליך גמילה מסמים שנעשה במרכזי גמילה מסמים במרכז, מותאם באופן אישי לכל מטופל ומצבו. יכול להיות שלאחד יהיה צורך מסוים ולאחר צורך אחר. המטפלים ואנשי המקצוע שמבצעים את האבחון הראשוני, יוכלו להתאים את הטיפול הרלוונטי ולצאת לניקוי מסמים באופן מלא. מרכז הגמילה "רוח בכפר" מציע למטופלים שהתמכרו לסמים טיפולים פרטניים ומותאמים אישית. יחד עם אנשי המקצוע והמטפלים הם בונים עבור כל מטופל את תכנית הטיפול הרלוונטית ומסייעים לו להשתקם.

מה כולל תהליך הגמילה?

תהליכי הגמילה שמבצעים מחולקים לשני חלקים עיקריים, כשלכל שלב יש את החשיבות שלו ולא ניתן לוותר עליו כלל. בנוסף, לכל תהליך יש השגחה מיוחדת של מטפלים או גורמי מקצוע והם מוקצים לכל מטופל ולמצבו. השלב הראשון של הגמילה – הוא גמילה פיזית. בשלב הזה הגוף עובר תהליך ניקוי מחומרי הסמים שמשפיעים על המטופל. הליך הניקוי הוא קשה, כואב ומורכב מאוד עבור המטופל. יש כאלה שמדווחים אף על סבל ורצון למות. לכן התהליך הזה צריך לווי ופיקוח מלא על ידי אנשי המקצוע. השלב השני הוא טיפול רגשי, נפשי ולאחר מכן שיקום. אחרי שהגוף עבר את השלב הראשון, של ניקוי הרעלים, כעת הוא נמצא בשלב יותר פתוח להכיל טיפולים נפשיים ורגשיים. בשלב הזה המטופל נפגש עם מטפלים ומקבל תמיכה רגשית ונפשית, שילמדו אותו לחשוב בצורה הגיונית, ולהבין גם איך השימוש בסמים מזיק לו על מנת שלא יחזור שוב להשתמש.

טיפול עושים בסביבה תומכת

כל תהליך גמילה שמתבצע במרכזי גמילה יכול להיות מאתגר, קשה ולא פשוט. אך מה שחשוב הוא למצוא את המקום שייתן לכם תמיכה מלאה, ידאג לכל הצרכים הפיזיים והנפשיים שלכם כדי שכל מה שאתם תצטרכו לעשות  – הוא להתמקד בשיקום שלכם.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" בעל ניסיון של שנים בלווי מטופלים שהתמכרו לסמים וסייע להם להיגמל ולהשתקם.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל